pühapäev, 31. oktoober 2010

Hipsik - meeldiv üllatus!

Alustame siis kodumaisest toodangust - Hipsikutest. Praeguseks hetkeks olen kasutanud ainult Hipsiku tervisemähet (mähkmepükse). Lähiajal on plaan soetada ka Vallatud ja Ulakad :)
Nagu pealkirjast võib järeldada siis minu kogemus on positiivne. Hipsik on minu jaoks meeldiv üllatus, sest põhiline tagasiside, mis silma jäi, oli negatiivne. Kuulsin, et nüüd (või mingil ajal vähemalt) on Tallinna beebipakis üks Hipsik mähe ja mähkme sealt saanud emmed kurtsid kui vilets ja mõtetu see mähe ikka on. Arvatavasti on tegu pabermähkmeid kasutavate emadega ja seepärast olid ootused-lootused teised kui minul. Mina jäin Hipsiku mähkmepükstega väga rahule!
Hipsikute peal kasutasin mähkmekatet kuigi väidetavalt peaks olema seal ka vettpidav kiht. Mingit pidavust mina ei märganud, vettisid läbi nagu iga teine riidest mähe. Minu poiss pissib ette suunas (nagu poisid ikka) ja riided oleks muidu märjaks saanud. Imavuselt ei jää nad välismaistele mähkmepüsktele alla. Disainilt on Hipsikud eriti mõnusad - väiksemad ja õhemad kui tavalised mähkmepüksid. Nii ei jää lapse pepu possakas. Teiseks plussiks on hind. Võrreldes teiste mähkmepükstega on need märgatavalt odavamad.
Hipsikuid tehtakse  mitmes eri suuruses. Meil on kasutuses üks XS-suurus mähe, kuigi pepu peal on mähkmetel S-täht. Nagu kodukalt võib lugeda siis XS on 0-3 kuusele ehk 3-6 kg lapsele. Minu kasvult pisike poiss on praegu 6,5 kg ja mähe on täpselt paras (hästi veidi isegi väike ehk). Pontsumale lapsele, kellel pepu suurem, jäävad küll väikseks.
Mina soovitan kõigil proovida Eesti Hipsikuid! Tõesti mõnusad ja hind ei ole nii soolane kui öko-mähkmetel. Loodetavasti hakkavad nad tootma varsti ka mähkmekatteid :) Mina küll ostaks!

2 kommentaari:

Aabraham ütles ...

Tere hea Katariina!
Leidsin juhuslikult Sinu meeldiva ja ausa arutelu Hipsikutest. See on õige, et hingavad riidemähkmed ei suuda kilemähkmete vedelikkupidavate omadustega konkureerida! See eest on neil palju muid häid omadusi! Meie Hipsik meeskonna jõupingutused on vilja kandnud. Olema väljatöötanud oluliselt parema vedelikku kinnipidava uue Hipsik Tervisemähkme! Sooviksime seda sinu pisikesele testimiseks saata.
Kui oled nõus siis ootame pisikese mannekeeni nime, kaalu, pikkust ja vanust! Ning sinu kontaktandmeid. Oleksime igasuguse arvamuse ja uue blogi kirjutamise eest tänulikud!
Tänuga,
Avo
Hipsik meeskonna juht
avo@hipobaby.ee
GSM +372 5090251

Anonüümne ütles ...

Hei,
ma sain ka Hipsiku tervisemähkme nüüd proovitud. Muus osas oli pissi kinnipidav küll - ainult mähkmeääred olid märjad - seal ju see membraankiht puudub. Üldjuhul olen minagi rahul, sest loodan, et rätikuga koos jäävad need ääredki kuivaks.