reede, 4. november 2011

Vallatu & Ulakas

Hipsiku toodetest meeldivad mulle kõige rohkem indigo (mähkmepüksid) ja violet (shortsid). Algsed nimed, Vallatu ning Ulakas, meeldisid ka rohkem - need olid originaalsed :) Aga nimi ei riku meest...
Shortsid on mõeldud õhuvanniks ehk siis ajaks, mil laps on mähkmeta. Olen nendest ja õhuvannidest ennegi kirjutanud kuid tahan veel kord rõhutada kui tähtis ja vajalik on lapsele mähkmeta olemine. Isegi riidest mähkmeid kasutava lapse puhul, mis sest et need on hingavad.
Hipsiku violetsed on väga mugava lõikega (vähemalt peale vaadates, kahjuks ei tehta neid minu suuruses ja ma ei saa katsetada), jalas ülilahedad ja ühtlasi ka soojad, võrreldes sellega kui laps paljalt on. Pikemad sääred tähendavad seda, et alati pole vaja peale panna teisi pükse. Kuna mina hoidsin alati last mähkmeta kuni ta püksid märjaks/mustaks tegi siis tähendas, see seda, et üks paar pükse vähem pesta :)

Potitreeningupüksid nimetati hiljuti mähkmepüksteks. Põhjuseks see, et pisikest ei treenita veel potile aga Hipsikutel on neid igas suuruses. Ja suured tänud selle eest! Peenikesema lapsega ongi muidu probleem, et kust sobivas suuruses potitreeningupükse saada. Samas jälle on need ka õhuvannide ajal head - imavad suurema pissi aga külgedelt hingavad. Ehk siis väga vajalikud igas vanuses lapsega.
Lõige on neil täiesti super! Palju parem kui tavaliste aluspükste moodi pükstel. Mulle nii  meeldiks kui lastele tehtaks tavalisi aluspükse sellise lõikega. Tunduvad nii mugavad ja näeksid kleidikese all ka kenad välja.
Imavuselt on mähkmepüksid täiesti arvestatavad. Jalasooniku juurest võib veidi läbi lasta aga muidu peab kenasti ühe pissi kinni. Meie kasutame neid siiani, öösel ja päeval une ajal.
Käisime mähkmepükstega õelapse sünnipäeval ka. Otsest vajalikkust küll polnud, sest poisile võõras pott ei meeldinud ning oli 3 h pissimata. Koju tulime siis istus mõnuga oma potil :D
Ainsaks miinuseks mõlema toote puhul on liiga ruttu välja veniv vöösoonik. Minu peenikesele poisile peaks vist ostma 2 nr väiksemad, et peale mitut-mitut pesu soonik endiselt tihedalt hoiaks.

Kommentaare ei ole: