teisipäev, 6. detsember 2011

Imse Vimse riidest sidemed

Ma olen suhteliselt kitsi inimene. Eriti kui endale asju ostan. Seepärast pole ma siiani ostnud ühtki riidest sidet. Lubasin, et kui Looduspere poodi tulevad jälle müüki Popolini sidemed siis ostan aga eks näis...
Kuna kange tahtmine oli ikkagi katsetada siis õmblesin ise 4 sidet, alustuseks. Nende õmbemine on mitmeid kordi lihtsam kui mähkmete õmblemine ja seepärast õnnestus isegi minul. Vähemalt rahuldavalt.
Kasutasin kodus olemasolevaid materjale - üks õhuke fliistekk, vahvlimustriga saunalina ja tükike paksemat fliisi, kinnituseks nööpe. Lõike tegin ühekordsete järgi. Pildil olev on õmmeldud 2 kihist vahvelriidest ja 1 kihist paksemast fliisist. Side sai õhuke ja imav kuid võiks olla imavam. Vahvelriie on veidi kangeks läinud peale pesusid kuid kandes ei häiri. Olen rahul :) Nööbi jaoks heegeldasin aasa aga see pole eriti kindel kinnitus.
Kes on Imse Vimse flannelist kontuurmähkmeid katsunud, see võib täpselt ette kujutada kui pehmed ja mõnusad on ka nende sidemed. Keskele on õmmeldud paksem imav osa ning tiivakesed on õhemad. Seepärast ei jää side liiga paks. Imavust on rohkem kui piisavalt. Sidemetel (va kõige pisematel ehk pesukaitsmel) on peidetud PUL kiht, nii et lekkeid pole karta.
Imse Vimse sidemed käivad ühe trukiga kinni. Trukki on lihtsam kinnitada ja püsib kindlamalt kinni kui nööp. Esiagu kartsin (ka nööbi puhul), et see jääb kandes tunda aga seda küll ei juhtunud. Isegi mitte tooli peal istudes. Kui ise õmmelda siis soovitan ka trukke kasutada. Järgmised sidemed, mille õmblen (tükid juba välja lõigatud, ootavad vaid õmblemist - arvavasti postitan pitidega õpetuse ka), kavatsen trukkidega teha. Palju mugavam kasutada.
Igatahes olen Imse Vimse sidemetega väga rahul. Nende puhul võin kindlalt väita, et hinna ja kvaliteedi suhe on paigas ja usun, et peavad vastu aastaid. Mul on hea meel, et saan veel ühtesid Imse Vimse tooteid soovitada :) Proovi ja sa ei kahetse!

Kommentaare ei ole: