teisipäev, 30. august 2016

Kuidas ma esimest (ja viimast) korda Aliexpressist mähkmeid tellisin.

Küsisin ükskord ühet pisikeselt 4 a tüdrukult tema vahva kleidi kohta, et kust ta selle sai, ostan endale ka. Ta vastas, et emme Hiinast tellis... Ei tea, mida see meie elu kohta ütleb ja kas see on halb või hea. Igatahes, rasedaks jäädes otsustasin, et seekord siis tellin ka midagi Aliexpressist. Valik on seal suur (mitte segi ajada "asjalikuga") kuid dekreedi rahade saabudes olin siiski suutnud ära otsustada. Olen kaalude tähtkujust, mis tähendab, et igasugune otsustamine võtab metsikult aega ja isegi peale ostu sooritamist polnud ma endas päris kindel. Aga rahaga olen kitsi, nii et midagi muud enam tellima ei kibelenud.
Valituks osutusid: Happy Flute NewBorn AIOHappy Flute Night Pad x 4GladBaby Cover x 3 (minu ostetud sarnased, pakkumine pole enam aktiivne). Ootama pidin peaaegu 30 päeva, mis ongi Hiinast tellides täiesti tavaline. Aga kuna pakk tuli kohale siis pean sedagi võiduks :D Kätte sain pakid enne sünnitust, sellest ka piltide kogus.

Happy Flute NB AIO ja öösidemed
.... ja seest poolt ka pilti.
Happy Flute on nimi, millest tihti kuuleb kui keegi riidest mähkmete Aliexpressist tellimisest räägib. Siis on põhiliselt juttu taskumähkmetest, kuigi hiljuti üks lugeja kiitis väga ka nende katteid. AIO valisin, sest tahtsin vastsündinu suuruses mähet. Kahjuks ei ole mul selle kohta ühtki head sõna öelda. Mähe on liiga paks ning lõige mu poisile ei istunud üldse. Tegemist on AIOga aga mulle tundus, et vaikselt imbus märga ka välispinnale (kuigi jalas oli vaid 1, max 2 pissi jagu). Suurus on vähemalt õige, sest mu suure sünnikaaluga poiss sai neid jalga vaid loetud korrad.

Müstiline hieroglüüfidega pakk, millest leidsin kolm nutsakat.
Täiesti mõtetu pakendamine....
GladBaby (või GaldBaby nagu pakendil) näol on tegu gDiapersi klooniga.
Vettpidav kukruke käib haakidega katte külge.
Vot sedasi!
Krõpsud käivad kinni selja taha.
Nagu piltidel õpetatakse :)
Sinine kate on õhukesest trikotaazist. Helesinise-valgega veidi kilejam.
Kõik kolm katet.
 GladBaby mähkmekatteid kasutades avastasin kaks asja:

  1. Mulle ei meeldi krõpse kinnitada selja taha (Hipsik 3.0'ga on mul sama mure...)
  2. Eraldi vettpidavad kukrud on NIIIIII mõtetud!! (SmartNappydel on kukkur vähemalt paremini kinni katte küljes)
Nagu juba pildi kommentaaris märkisin on ülalpool näidatud mähkemed gDiapersi järgi tehtud (mina kirjutasin neist lähemalt SIIN). Kate ise ei ole vettpidav, vettpidav on ainult see kukruke. Minu jaoks on selline süsteem väga harjumatu ja kummaline... Kasutanud olen neid väga vähe, sest alguses olid need poisile suured (suurus s) ja nüüd ei ole olnud lihtsalt meeles. Lähiajal katsetan igatahes veel :) Midagi otseselt halba nende kohta öelda ei saa - töötasid. Aga ei olnud nagu päris see ikkagi :D
Minu pärast võib see Hiina kaup kümme korda odavam olla kui siin müüdav/toodetav, mina jään ikkagi kvaliteetse kauba juurde.

Kommentaare ei ole: