reede, 15. september 2017

September on uus aprill ;)

Njaa, uus aprill küll aga nalja ma ei tee. Teen ühe kiire pildipostituse. Mitte ei leia aega, et korralikult kirjutada. Ikkagi kolm last koolis ja üks koguaeg seelikusabas. Rääkimata veel tööst ja majapidamisest. Igatahes... Teeme ära! :D (See oli maikuus, jah? No parem hilja kui mitte kunagi)


Aprillis toimunud Great Cloth Diaper Change'i eel korraldati PhotoChallange. Osalejad postitasid iga päev päevateemaga seonduva pildi. Ma ka alustasin Facebookis ... khmmm... jõudsin umbes täpselt kaks pilti üles panna ja neidki mitte õigeaegselt. Aga mõte loeb, eksole? Juba siis pidasin plaani hiljem kõik pildid blogisse korraga üles panna. Teen siis vähemalt selle endale antud lubaduse teoks.

#1 #onthebum
Sel hetkel kui meelde tuli pildistada oli poisil parasjagu EasyPu taskumähe jalas. Sisu kindlasti originaal ei olnud (või kui oli siis ainult eksikombel). Kõik mirkokiud sisud on mul täiesti sassis. Kui neil just silti küljes pole. Enamikul ei ole. BumGeniuse OS taskumähkme sisud tunneb ka ära - enamasti teistel ei ole trukkidega volditavaid sisusid. Ja need on eriliselt pikad ka veel.

#2 #favouritediaper
Aprillis valisin lemmikmähkmeks MyllyMuksuti AIO (5-10kg). Ma loodan, et olen tubli ja kirjutan sellest mähkmest pikemalt ka. Praegu lihtsalt mainin, et mingil ajal tõesti kasutasin Muksuti AIO't vägagi edukalt. Siis hakkas lekkima - lisasin lisaimu - töötas jälle. Nüüd on see väike (nii nibin-nabin ehk..) aga krõpsud ei hoia ka nagunii enam hästi, seega praakisin välja. Suuruselt ütleksin, et hakkab sobima kuskil alates 6 kg, isegi pontsakamale lapsele. Ja päris 10 kg-ni kasutusaeg välja ei venita.

#3 #diaperstorage
Vana pilt aga põhimõte on sama :) Mähkmeid hoiustan ma kummuti sahtlis. Kui enamus puhtad on siis hädavaevu mahuvad sahtlisse. Rõhutan, et seal on vaid tõesti need, mis on kasutusel. Väiksed, suured või muudel põhjustel välja praagitud mähkmed on pappkastidesse ja kottidesse ära pandud. Samuti on teises sahtlis eraldi hunnik nelinurmähkmeid ja prefolde ning villapüksid. Enamus mu mähkmevarust on ostetud kasutatuna!

#4 #snaporaplix
Trukid või krõpsud? Olen olnud alati rohkem krõpskinnituste poolt. Nii saab mähet kasvõi millimeeter haaval parajaks sättida. Ja märksa kiiremini saab kinni ka kui trukke taga ajades. Nüüd aga kui poiss mul paras röövel ja ma ise soojaga nii laisk, et ei pane talle enamasti pükse mähkmetele peale, siis on trukid ainuke valik. Krõpsud ta tõmbab lihtsalt ise lahti! Pildil mu üks uuemaid mähkmeid Wonderoos'i OS taskumähe, mida saab nüüd ka Eestist osta.

#5 #inthewash
Aastate tagune pilt kui keetsin läbi sisemähkmeid ja taskumähkmete sisusid. Vahepeal juba mõtlesin hakata sisemähkmeid (eriti öiseid) keetma aga hetkel olen vist saanud korralikult mähkmed puhtaks. Ptüi-ptüi-ptüi!

#6.1 #favouritememe

#6.2 #favouritememe
Tegin veidi sohki ja ei valinud ainult ühte lemmikut memet. Neid oleks arvatavasti tuhandeid, mis vääriks postitamist aga need kaks on end mulle külge kleepinud. Seega jah, nii ongi :D

#7 #onthego
Minu kallikesed - Blueberry Simplex OS AIO'd! Täiesti võrrrrrrratud mähkmed. Need on praegu kasutusel olevatest mähkmetest ainsad AIO'd, mida julgen ilma lisaimuta kasutada. Neist kirjutan kindlasti pikemalt! Enamasti hoiangi need külaskäikudeks. Siis ei pea mähkmevahetusega kiirustama.

#8 #overnight
Mitte küll mu lemmik aga ainuke pilt öisest mähkmest, mille suutsin hetkel leida on Storchenkinderi puuvillasest paelmähkmest. Oma paksuse kohta on mähe väheimav ja külgedelt juba kitsas kuigi poiss alles 10-kilone. Katsudes hästi pehme ja mõnus aga lõige ei ole kõige parem.

#9 #blueorgreen
Ikka roheline! Kahjuks on pildil olev Charlie Banana üks vähestest mu mähkmesahtlis olevatest rohelistest mähkmetest :D

#10 #stashshot
Lihtsalt üks grupipilt :D

#11 #advocacy
Kirjutan blogi ja jagan selliseid ilusaid memesid :D Jei!

#12 #drying
Eelmisel kevadel tehtud pilt. Varsti saabki õues mähkmete kuivatamise aeg läbi. Kahjuks... Praegugi ligunevad ühed teist päeva nööril. Kui tugevamalt sajab siis mähkmeid enne tuppa kuivama ei pane kui uuesti läbi tsentrifuugin. Imavad kõik vihmavee endasse!

#13 #favouriteaccessory
Üritan igati mõistlikult tarbida. Seepärast ei arva ka, et igasugu moodsad pudinad oleksid hädavajalikud. Mustad mähkmed on mul külaskäikudel olnud enamasti kilekotis, kuigi mul on olemas kaks mähkmekotti. Mõlemad on suhteliselt väiksed, mahutavad 2-3 mähet. Aga suvel sain Myllymuksuti mähkmekoti - sellise moodsa riputatava, mõnusalt mahuka ning krõpsudega kinnitatava. USA emmed kasutavad sellist ka igapäevaselt mähkmete hoiustamiseks, hoiab kõik haisu 100% kinni - mina kasutan vaid kodunt eemal olles. Ja ma poleks uskunud, et üks mähkmekott võib tõesti nii mõnus olla! Aga ok, rohkem sellest ei kirjuta, muidu räägin kõik ära ja ei tee uut postitust.

#14 #modernvstraditional
Kui rääkida traditsioonilistest kolmnurk- või nelinurkmähkmetest siis mina usun, et korralike mähkmekatetega on võimalik ainult nendega hakkama saada. Aga see eeldab tänapäevaseid PUL/TPU kangast mähkmekatteid. Pilt on tehtud siis kui eelmisel kevadel katsetasin nõukaaegseid mähkmekilesid. Külgedele sidumine pole küll üldse praktiline!

#15 #flatlay
Ma pole päris kindel, mida peaks Flat Lay alla panema - aga mähkmete pinnalaotus peaks ju sobima :D Pildil oranž on Bambinex OS AIO ja teine on Gro-Via AI2.

#16 #spring
Kevad. Võililled. Päike.

#17 #diaperbag (allikas: delfi.ee)
Kui minna pisikese lapsega kodunt välja siis peab pool elamist kaasa võtma. Seepärast peab ka mähkmekott sisaldama lisaks mähkmetele veel vahetusriideid, niiskeid salvrätte, soojemat kampsunit või jakki, mänguasju, lisalutti jne jne. Olen kasutanud erinevaid riidest kotte aga hetkel meeldib mulle eriti Rimi veidi kangemast kangast kott. See hoiab mõnusalt vormi ja seisab püsti kui põrandale panna. Raskust kannatab ka hästi, nii et olen sellega isegi arbuusi tassinud. Mõnusalt mahukas ja mugavalt lühikesed sangad. Soovitan! PS: Pildil parempoolne.

#18 #dirtyduty
Soetasin mustade mähkmete hoiustamiseks kohalikust Konsumist vahva kapsaussirohelise kaanega ämbri. Ämber ise ülilahe! Mõnus kaas ka (nt seenelkäimiseks). Mähkmete hoiustamiseks aga kõige parem variant pole. Kuna meil on vannitoas põrandaküte siis on ruum niigi soe. Võite ette kujutada kui kergelt mähkmed kinnises ämbris haisema hakkavad... Ei soovita!

#19 #favouriteshop
Lemmik mähkmepood (noh, ja tegelikult ju ainuke spets mähkmepood Eestis) on kindlasti mähkmed.eu. Vickyga oleme viimastel kuudel palju mähkmejuttu ajanud :) Nii vahva kui blogi kaudu toredaid tuttavaid leiab! Saladuskatte all võib öelda, et varsti tuleb sellest poest pikemalt ka blogis juttu. Kindlasti hoidke uudistel silma peal, sest kõlakad on, et poodi on uut kaupa lisandumas!!! Jeee!


#20 #sprayorswish - ehk kas musta mähkme pesemiseks kasutad käsidušši või peseb suurema mustuse maha vetsupoti loputussüsteem. Mina enamasti raputan suurema osa vetsupotti ja siis pesen kraaniall. Somebody has to do it....
#21 #wipes (allikas: ecoop)
Häbi tunnistada aga üle pika aja kasutan jälle niiskeid salvrätte. Ka peale potil käimist on vahest hea sellega tagumik korralikult puhtaks teha. Kui mõnikord ei võta veega pesemine haisu ära siis peale salvrättidega puhastamist haisuprobleemi pole. Hetke lemmikud on Ciao niisked salvrätid.

#22 #Thechange

22. aprillil 2017 toimunud Great Cloth Diaper Change raames registreeriti 3002 osalejat (laps+mähkija) 111'lt ürituselt 18st riigist - sh Argentiina, Austraalia, Tšiili, Soome, Suurbritannia, Kanada, Indoneesia, Jaapan, Malaisia, Mehhiko, Holland, Panama, Filipiinid, Puerto Rico, Singapur, Hispaania, Lõuna-Aafrika ja USA. Mitteametlikud numbrid on muidugi suuremad. Kuna enam pole tegu Guinessi Rekordi üritusega siis paljud jätavad tulemused saatmata. Aga riidest mähkmete levikule aitab igatahes kaasa!

Kiirest pildipostitusest sai päris pirakas postitus, mis võttis kaks päeva aega. Oh well! :D

Kommentaare ei ole: