esmaspäev, 31. juuli 2017

Eelista Eestimaist - NUPS!

Ma olen jube-jube laisk blogija. Kirjutaks küll aga pilte on ju vaja ka lisada.... Piltide tegemine ja/või tagaajamine võtab suurema osa postituse valmimise ajast. Kuna lubasin suure (rumala) suuga tagasidet siis olen õnneks sunnitud kirjutama. Mis on ainult hea, sest materjali, mida jagada, on küll ja küll.
Pausilt tulen tagasi Eestimaiste mähkmetega - Nupsidega. Olin nii õnnelik kui avastasin mõned kuud tagasi, et Karinil on tootevalik suurenenud. Nurusin veidi hinnaalandust ja soetasin endale Nupsi uued AIOd. Lisaks sain veel katsetada potitreeningupükse ning riidest hügieenisidemeid. Aga neist kunagi hiljem.
Nupsil on varasemast tootevalikus püks-AIO'd. Mul on sellised püksmähkmed, kus paks imav kiht on pükste külge kinni õmmeldud, mitte sellised trukkidega imava osaga nagu praegu müügil (sellised). Ühe pissi peavad kenasti kinni, siis hakkab vaikselt soonik märjaks minema. Aga nö potitreeningupükstena või mähkmevabaks ajaks sobivad ideaalselt. Hea lihtne jalga tõmmata. Hetkel leiavadki need meil kodus kõige rohkem kasutust. Sooja ilmaga ei pane isegi õues teisi pükse peale.

Nupsi uus AIO. Allikas: Nupsi koduleht - nups.eu
Uued Nups AIO'd on aga klappidega nagu Imse Vimse AIO või BumGenius Freetime AIO. Klapid on trukkidega otstest kinnitatavad (minu arust ebavajalik). Laenasin pildi Nupsi kodukalt, sest panin poisi just meie mähkmega magama :D Jalas pildid tegi aga kõige vanem tütar juba eelmisel nädalal - väikevenna eriti koostööaldis ei olnud aga midagi õnnestus neil kahe peale ikka pildile saada.




Tavaliselt kasutan Nupsi AIO't kodunt välja minekuks. See on parajalt õhuke aga korralikult imav. Kõige esimene kord oli mähe poisil jalas vanavanaema sünnipäeval. Pesamuna magas peo alguses ühe tunnikese autos, pärast oli enamasti minu või issi süles ja kui mul lõpuks meelde tuli mähet vahetada siis olin kindel, et ammu jalasooniku juurest lekib. Tegelikult polnud kuskilt läbi tulnud! Ja siiamaani ei ole Nups meid alt vedanud. Ka ööd on olnud sellega kuivad, kuigi enamasti jätan ahvipärdikud ikka väljasõidu ajaks. 
Ainuke mille üle võiks viriseda on mähkme lõige. Kui enne lingitud Imse Vimse AIO ja BumGenius Freetime järgivad väga hästi lapse kehakuju siis Nups jääb nendega võrreldes jalga possakam, sest sellel on jalgevahe laiem. Mis omakorda teeb lisaimu lisamise lihtsamaks (ruumi on). Ka krõpsud tahavad kergelt turritama jääda aga hoiavad kõvasti kinni.

Nupsi lisaimud - vasakul uuem mudel, parema vanem
Koos mähkmega ostsin ka lisaimud. Vanemaid variante on mul päris mitu ja leiavad tihedat kasutust. Valin need isegi taskumähkme sisse enne kui enamuse mirkokiud sisudest. Naturaalsed kangad on hoopis mõnusamad :) Igatahes, uued sisud on igat pidi suuremad. Veidi pikemad ja veidi laiemad. Samuti on need kangemad. Vanemad sisud on just hästi pehmed. Kui kasutada lisaimuna, siis meeldivad mulle kitsamad sisud rohkem. Taskumähkme sisse jällegi on laiemad paremad. Mõlemad variandid on aga väga imavad ning teevad oma tööd hästi. Minul uuematest kasutuses üks kanepifliisist ja üks bambus-kanepifliisist sisu (vahet ma neil ei tee). Vanemate sisude kohta ei oskagi öelda, sest materjali infosilte küljes pole. Pildil olev tundub olema mingist froteest. See on ka kõige paksem neist. Teised kaks on õhemad ja materjalilt sarnased uutele sisudele.

Kokkuvõttes julgen uut Nupsi AIO't soovitada! Mähe on oma hinda väärt! Proovige kindlasti!! :)

Osta saab neid internetist - https://www.nups.eu/epood


2 kommentaari:

KASI ütles ...

Aitäh sulle selle blogi eest! Olen palju huvitavat infot leidnud. Sellest postitusest sain teada, et on sellised toredad asjad nagu Potitreeningu seelik-püksid, väga nunnud!

Katariina ütles ...

Väga meeldiv kuulda!

Minu arust on ka need seelikuga püksid hästi vahvad - kahju kohe, et tüdrukut pole, kellele osta ;)