pühapäev, 19. august 2012

Niisama

Kuna mul endal enam last mähkmetes pole, siis pole õiget inspiratsiooni, et blogisse kirjutada. Vähemalt mitte nii tihti kui varem. Vabandan! Teemasid aga, millest kirjutada, ringleb peas endiselt sadu. Seega praeguse tempo juures (1-3 postitust kuus) jätkan kindlasti blogiga vähemalt 2 aastat :)
Iga kommentaar või kiri annab mulle innustust juurde. Kinnitab, et blogi loetakse ja et see on abiks nii mõnelegi. Kommentaare tuleb olenevalt postituse sisust. Kirju aga hooti. Kuu-kaks mitte ühtki ja siis tuleb paari päeva jooksul mitu. Minu rõõmuks, sest mulle väga meeldib kirju saada!
Kui Sinu ja riidest mähkmete kasutamise vahel seisab otsus kumba kahest väljavalitud mähkmest osta, siis kirjuta ja ma soovitan. Olen väga rõõmus kui hiljem ka kirjutad, kuidas valik sobis. Kui ei sobinud, siis on Sul vähemalt keda süüdistada :) Tehtud kulutusi kahjuks hüvitada ei saa!
Kui Sa tahad kurta, sest mähkmed on pisikesele liiga suured, mähkmed ei kuiva üldse või peale pesu jäävad ikkagi plekilised, siis saada mulle kiri. Toetan hea sõna ja kui vähegi oskan, siis ka nõuga. Jagatud mure on pool muret!
Kui kahtled, kirjuta! Iga kasutatud riidest mähe LOEB! Kui Sa kasutad iga päev ühe korra riidest mähet siis oled säästnud kuu ajaga 30 pabermähet, mis on peaaegu ühe paki jagu mähkmeid (oleneb mähkmepaki suurusest). See tähendab, et tekitasid vähem prügi ja meie laste tulevik on selle võrra puhtam. Võit igal juhul :)

(Lisaud järgmise päeva õhtul) PS: Tänud kõigile Facebookis laikijatele - meid on juba kenake hulk kokku kogunenud.

PS vol 2: Mul pole kitse ja müüa ka ei soovi! Blogi statistika leht näitab, et keegi on googeldades sõnasid "müüa kits" minu blogi leidnud :D

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hmmm, ma olen sulle ju mitmeti mõista andnud, et tahaksin kasutada midagi korduvat. Pean siis soovikirja saatma :) A ile

Anonüümne ütles ...

Tere!
Mina olen küll nüüd teie blogi siin viimasel ajal palju lugenud ja kõike uut ja põnevat sisse ahminud :)
Beebi sünnib meil küll alles talvel, kuid mõtted on juba korduvkasutatavate mähkmete peal. Valmis kootud isegi 2 paari villaheide pükse ja mõned asjad ka netist tellitud. Aga eks näis kuidas see mässutamine meil minema hakkab, esialgu plaan mõlemaid(ühekordseid ja korduvkasutatavaid) kasutada ja harjutada ennast. Eks näis kuidas see kõik kulgeb! Aga kindlasti kirjutan teile, kui tekib küsimusi ja ma olen kindel selles, et tekib :)
Olen väga rõõmus, et selline blogi on olemas! Aitäh teile!