kolmapäev, 19. oktoober 2011

Ecoveri vedelpesuaine kontsentraat

Nii, minu esimene pesuvahendi arvustus :) Varem pesin nende kõige tavalisemate pesupulbritega - põhiliselt Bonux või Ariel'ga. Aga kuna üritan end ikka sundida üha rohkem ja rohkem keskkonnasõbralikke tooteid ostma (6ne tütar juba küsib, et emme kas see on looduslik? :D) siis esmajärjekorras vahetasin välja pesuvahendid pesu ja nõude pesemiseks. Pärast mõningast uurimist-puurimist otsustasin Ecoveri toodete kasuks.

allikas: Looduspere
Koostis (pudelil kirjas):
> 30% vesi
mitte-ioonilised taimsed tensiidid
5-15 % seep
etanool
> 5 % anioonsed tensiidid
ensüümid
kiudukaitsev polümeer
tsitraat
looduslik lõhanaine suvefantaasia
limoneen
EDDS

Ecoveri vedelpesuaine kontsentraadi  valisin, sest see oli ainuke Eestis müüdav pesuvahend, mille kohta leidsin infot, et peaks sobima riidest mähkmete pesemiseks. PEAKS SOBIMA just seepärast, et seebi sisaldus on veidi suurem soovitatust ning lisaks veel sisaldab see lõhnaainet. Õnneks mul probleem ei tekkinud.
Loe täpsemalt sobilike pesuvahendite koostiste kohta SIIT.
Esimest korda pesu pestes, mulle väga meeldis selle pesuvahendi lõhn Mitme pesukorraga seee lõhn aina kinnistus pesule ja hakkas mulle lõpuks vastu. Seepärast ma Ecoveri kontsentraati enam ei osta.
Lõhn lõhnaks. Pesuvahend peab ikka pesu puhtaks pesema. Loomulikult ei pesnud ma ainult mähkmeid, vaid ka teisi riideid ning kõik said korralikult puhtaks, olenemata sellest, et doseerisin veidi vähem (3/4 korgitäit) kui ette nähtud. Mingit erinevust pesu puhtuses võrreldes tavaliste pesupulbritega kül ei märganud. Aga nüüd eelistan vedelaid pesuvahendeid, sest need ei jää sinna doseerimiskastikesse kinni. Pesumasin on seest kohe puhtam.
Kokkuvõttes jäin ostuga rahule :)

Hind 750 ml € 13, 96, ühe pesukorra hind € 13,96 / 21 =  € 0,665

Vaatab, kuidas ja millal ma jõuan aga tahan peagi hakata tegema ka tabelit Eestis müüdavate pesuvahendite kohta - mida sisaldavad ja kas sobivad riidest mähkmete pesemiseks.


PS! Ostsin ka Ecoveri nõudepesuvahendi, millega olen veel rohkem rahul! Mõnusa kerge lõhnaga ning vahutab piisavalt Fairyga harjunud pesija jaoks :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tegelikult ei ole soovitav vedelat pesuvahendit panna pesupulbrisahtlisse, vaid see tuleks asetada pesupalliga pesumasina trumlisse. Väliselt jääb sahtel küll kenasti puhtaks, aga peale mõningat kasutamist on näha, kuidas hakkab tekkima seline liga, mis omakorda läheb hallitama (ja seda just eelkõige sügavamates voolikutes, kuhu ise puhastama ei pääse).

Ise olen riidest mähkmeid (ja ka muud) viimasel ajal pesnud Erisani värvilisele pesule mõeldud pulbriga.

Helen

Katariina ütles ...

Eks pesupulber jääb samamoodi kinni ka nendesse kohtadesse kuhu puhastama ei pääse. Kui ma nüüd ei eksi siis Mayeri pesugeeli on tugevamate plekkide korral soovitatud otse pesumasinasse panna. Võibolla olekski see parem mõte. Pesupallidega minul kokkupuude puudub :)