esmaspäev, 27. juuni 2011

Cloth Diaper Q&A

Kui tihti ma mähkmeid pesen?
Tavaliselt iga päev. Oleneb sellest kui palju on musta pesu.Vahel harva jääb üks päev vahele.

Millised mähkmed võtan esimesena?
Hmm, raske küsimus... See oleneb, kui kauaks mähe alla jääb. Kodus toas olemiseks valin praegu esimesena puuvillase mähkme (Popolini oma on hetkel suur lemmik). Õue minekuks või uneajaks läheb alla Kushies AIO, taskumähe või puuvillane mähe + Linul-Lanuli villapüksid. Nende vahepeal kasutan marlisid/prefolde Bambino Mio mähkmekattega. Kodust väljas kasutan AIOsid või taskumähkmeid.

Millised teisena?
Esimeses valikus ei ole kindlasti ülestõmmatavad mähkmekatted kuna siis on tülikam mähkmeid vahetada. Vähem kasutust leiavad veel Imse Vimse sisemähe (vanemat tüüpi kontuurmähe), Popolini AIO'd, Little Kiwi sisemähe ja Easy Peasy T-kujulised mähkmed.

Milliseid mähkmeid kasutan öösel?
Siiani kasutasime öösiti puuvillaseid mähkmeid aga kuna poiss on hakanud jälle rohkem pissima siis peab minema üle BumGeniuse ja Imse Vimse AIO peale või siis panen puuvillasele mähkmele Linuli-Lanuli villa-PUL mähkmekatte peale.

Milliseid taskumähkmeid ma kasutan?
Kawaii, Babyland ja BumGenius.

Milliseid AIOsid ma kasutan?
BumGenius, Kushies ja Imse Vimse.

Milline on mu lemmik mähkmekott?
Kilekott :D St mul pole mähkmekotti.

Milliseid mähkmeid kasutaksin üksikul saarel?
Ei kasutakski mähkmeid.

Popolini puuvillased mähkmepüksid ja säärised

Kommentaare ei ole: