kolmapäev, 20. juuli 2011

Ise tehtud, hästi tehtud

Tahaks väga kiidelda aga tegelikult ei ole millega :D Nimelt ei ole ma jõudnud poisile ühtki mähet ei õmmelda ega kududa. Just meenus, et ühed heidekad on pooleli, kuskil... Aga mõtlesin näidata, mida ma kunagi esimese lapsega valmis meisterdasin. Veidi nostalgiat :)
Mu esimesed heidekad. Kootud kahekordsest värvimata heidest. Mõlema puhul üritasin järgida mustrit aga lõpuks tegin ikka mingi oma variandi. Olen väga kehv mustrite järgija. Pole veel juhtunud, et lõnga jämedus ja vardad klapivad mustris nõutavatega :D Kasutasime need täiesti hõredaks - kui tüdruk heidekatest välja kasvas siis viskasin lihtsalt minema.

Järgmisena üritasin teha vanutatud katet. Kahjuks said need liiga paksud ja imelikud nii et peale paari esimese korra ma neid rohkem lapsele jalga ei pannud. Keskel on vanutatud osa ja ümber kudusin kahekordsest heidest sooniku. Kui tahad vanutatud mähkmekatteid teha siis vanutamiseks peab väga õhukese "tüki" valmis kuduma, muidu jääb tulemus kange ja paks.
Mu õmblustöö :D Õmmeldud ühest vanast paksust frotee saunalinast, sees on flanell. Ma ei mäleta kas imuosa ka keskele sai - mul pole enam neid alles ja pilti seest poolt pole. Kahjuks oli see saunalina liiga kange mähkmeta jaoks ja kuna krõpse see mähe külge ei saanud siis jäidki kasutamata. Tegin veel paar katsetust õmmelda mähkmeid ja teised isegi leidsid kasutust. Kahjuks on õmblemine käsitöödest üks mu nõrgemaid külgi...
Lõpuks pilt mu viimastest heidekatest. Kui ma õigesti mäletan siis need tegin keskmisele tütrele aga ei kasutanud. Kootud 3 kordsest heidest (üles harutatud), esimesed millele krõpsu ka külge sain õmmeldud :) Tegelikult on need ikka veel poolikud. Plaanis oli kududa ka jalasoonik - aga siiani pole seda teha jõudnud. Kuna poisile need lähevad veel jalga siis äkki leian millalgi aega ja tahtmist, et heidekad ära lõpetada... Põhimõtteliselt toimivad ka soonikuta aga jalgevahelt on liiga kitsad ja ei kata korralikult sisemähet.

Kommentaare ei ole: