reede, 8. juuli 2011

Popolini mähkmed

Esimese lapse ajal igatsesin hirmsasti AIO'de järgi. Eestis ei müüdud siis mitte ühtki. Sel ajal ma osta.ee's ei kolanud ja usun, et neid oli sel ajal väga vähe liikumas nagunii. Panin kuulutuse Soome riidest mähkmete lehele ja üks väga tore soomlanna võttis ühendust. Tema müüs mulle 3 Popolini Easy Fix AIO't, 2 valget ja ühed putukatega.
Popolinidel on välimine kiht PUL kangas, seest flanell. Keskele on õmmeldud mitmekordne riie, et imaks palju. Ja tõesti imab ka! Lausa nii hästi, et ühte pissit pole märgatagi. Putukatega AIO'l on lisaks veel PUL kangast soonik sees. Nagu pabermähkmetel. Kinnituseks on trukid.
Pettusin ainult nende AIO'de paksuses. Kui need lapsele alla panna siis on pepu ikka väga suur. Sel ajal arvasin, et kõik AIO'd on nii paksud. Nüüd tean, et on õhemaid ka.
Kui ma õigesti mäletan siis suuruseks oli neil L (pesemisega on siltidelt kiri ära kulunud). Putukatega vist olid väiksemad. Aga kasutanud olen neid nii 1,5 a kui ka 4 kuusel. Pontsumale 4 kuusele oleks veel paremini sobinud kui mu imepisikesele poisile. Põhiliselt olen neid kasutanud päevase une, suuremal lapsel õues mängimise ajal.
Hiljuti muretsesin Popolini mähkmepüksid. Need on tehtud pehmest froteest. Kuigi need kuivavad kaua on need väga pehmed ja imavad mähkmepüksid. Mähkmed istuvad imehästi jalas - neil on selline madal lõige. Ees on ka kumm, mis on eriti hea poiste puhul. Kasutan neid praegu ainult ilma katteta. Mähkmekatte jaoks on need mähkmed minu maitse jaoks liiga paksud. Popolini mähkmepüksid on esimesed mähkmed külje pealt trukkidega, mida mina olen katsetanud. Olen väga rahul nendega :) Tahaks küljetrukkidega AIO'sid või taskumähkmeid katsetada.
Kiidan väga Popolini toodete kvaliteeti. AIO'd, mis ostsin kasutatuna, näevad peaaegu uued välja. Mitte kuskilt pole lahti harunenud ega kangas pole viledaks kulunud. Ainult korduvast pesemisest on sildid ära kulnud ja kangas veidi tuhmim. Raha väärt mähkmed!

Kommentaare ei ole: