laupäev, 5. november 2011

Mõeldes emadele

Võibolla on mõned lugejad juba uue lehekülje avastanud. Lõuna ajal sain valmis infolehe riidest hügieenisidemete kohta - Naistele. Sealt leiab tutvustavat juttu, infot pesemise, isetegemise ja ostmise kohta.
Mõtlesin kaua kas kirjutada riidest sidemetest avalikult. Eestis vaadatakse veel riidest mähkmete peale viltu. Sidemetest rääkimata... Võibolla arvab mõni lugejagi, et olen viimase aruraasu kaotanud. Või kuidas?
Mu otsustusvõimetusele tegid lõpu kaks sündmust. Esimene neist oli Marleni kiri, kes avaldas soovi lugeda blogist riidest sidemete kohta. Teema ei olnud minu jaoks uus kuna mähkmemaailma avastades sattusin tihti nende peale. Teiseks õnnestus mul saada Imse Vimse sidemete proovipaki omanikuks. Nad tegid  Facebookis üleskutse ja jagasid 50 (hiljem tõstsid arvu 100, sest soovijaid oli nii palju) tasuta proovipakki, et siis katsetajad oma kogemust ja arvamust jagaksid. Mina osutusin ka valituks - ainus testija väljaspoolt Rootsit :) Siiani olen kasutanud ainult enda õmmelduid ja seega oli võrdlusmoment ka olemas.
Foorumis on meil juba hügieenitoodete kategooria olemas. Hetkel näevad seda ainult registreeritud kasutajad. Sõltuvalt tagasisidest (või selle puudumisest) hakkan pikemalt sidemetest kirjutama blogis või foorumis.
Seega palun avalda oma arvamust - kas see teema on Sulle vastuvõetav? Kas võidan sedasi mitte emadest lugejaid või peletan praegusedki eemale?

3 kommentaari:

Kadi ütles ...

Lase käia, loeksin huviga :) hetkel kasutan rohelinevihmavari.ee müüdavat bambusest Bambinexi lisasisu (väiksem suurus), nüüd vist tellin Rootsist Imsevimset millalgi lisaks :) Eestis müüdav MoonCup mulle oma idee poolest ei meeldi. Aga kui lhiajal oma korterisse kolin, mõlgub mul meeles veel üks eksperiment, n.ö. Family Cloth ehk taaskasutus wcs. Paberirull oleks külalistele ja soovi korral lapsele, ise kasutaksin pehmest riidest taaskasutatavaid (kui peres mitu liiget, siis igal ühel oma mustri või eraldusega). Hetkel on Jaapanist saadud mähkme "linerid" kasutuses lapse niiskete salvrättidena, hiljem aga... :)

Katri ütles ...

Hiljuti oma sidet vahetades (sünnitusjärgsel ajal neid ikka kulub...) just mõtlesin, et hea silmakirjateener ikka olen. Lapse puhul mõtlen ja räägin, et kui hea on see, et ei tekita 500-ks aastaks prügi. Ja siis lähen ja viskan iga päev prügikasti midagi sama halvasti kõdunevat. Õhu ja kile teema veel lisaks. Nii et 12 punkti Sulle teema algatamise eest ja mina igatahes loeks antud teemat huviga.

karina ütles ...

Hea algatus, loeks meeleldi! Kogemus olemas Loodusperes müüdavate sidemetega, positiivne.