neljapäev, 15. september 2011

Sunny Baby vs Lehmalaiguline mähe

Peale igat hiinaka (mõtlen siis Hiinas toodetud ühes suuruses taskumähet) ostu luban endale, et enam ühtki hiinakat ei osta aga vahel ikka libastun :D Ma ei ole just nende suur fänn - see trukkidega mässamine on päris tüütu! Pealegi "jahin" erinevaid mähkmeid, et veel võimalikult paljusid katsetada. Täiesti hasart juba ;)
Lehmalaigulise ostsin osta.ee oksjonilt. Tahtsin katsetada karvast ning ümarate külgedega hiinakat. Pakkusin mitmel, mitmel oksjonil aga alati pakuti minust üle. Ja no 16 euri ma küll ühe hiina-ime eest pole nõus maksma! Isegi mitte 10. Seega ootasin ja lootsin, et teistel pakkujatel saab mähkmesahtel varsti täis :D Lõpuks sain lehmalaigulise taskumähkme endale 5 euriga.
Sunny Baby ostsin alles hiljuti. Leidsin müügikuulutuse okidoki lehelt. Ostsin selle kahel põhjusel - sisusid oli 2 ning, mis kõige tähtsam, vöökoha kinnituseks olid krõpsud! Olin juba ammu tahtnud proovida krõpsudega hiinakat. Lisaks oli mähkmel isegi firmanimi küljes.

Lehmamähe VS Sunny Baby

Kinnitus: Ühel trukid, teisel krõpsud. Sunny Baby
mähkmel on ka pehmed pesukrõpsud.
Lõige: Sunny Baby on õhem ja istub paremini.
Lehmamähe on pealt karvane ja possakam jalas.
Pesemine: Lehmamähkmel lubatud külm pesu (mina olen pesnud ka 60 kraadiga), Sunny Babyl 30 kraadi.
Tasku auk: Lehmamähkmel kaetud, Sunny Babyl
ei ole - lihtsalt kumm sisekanga ääres.
Kasutusmugavus: Krõpsude kinnitamine võtab vähem aega.
Töökindlus: Mõlemad töötavad ühtemoodi hästi.


Kokkuvõte: Mõlemad mähkmed on kasutatavad ja hiinakate kohta päris head. Mulle meeldib Sunny Baby mähe rohkem - eelkõige krõpsude ja lõike pärast. See on jalas õhuke ja istub suurepäraselt!


2 kommentaari:

tikker ütles ...

esimest last oodates ma ei viitsinud üldse titeteemasse süveneda, riidekaid ma kasutada tahtsin ja sõbrantsi eeskujul sai muretsetud marlid + bambino mio mähkmepüksid.

teist oodates oli esimene veel mähkmetes, siis elasin mõnda aega londonis, tutvusin kohalike lehtede põhjal mähkmemaailmaga sügavuti ja muudkui vaimustusin.

väga äge, et keegi eesti keeles ka lõpuks sellise blogipidamise ette võtnud on, see on kindlasti paljudele suureks abiks. ma jõudsin siia eile õde nõustades ja mingit mähet googeldades täitsa juhuslikult, poole ööni lugesin, ajasid täiega isu peale, tahaks nüüd muudkui mõõdutundetult osta ja katsetada.

kahjuks mul on vajalik kraam suuremas osas olemas, nii et hoian ennast tagasi, küll kunagi tuleb kolmas laps kah. seniks rahuldan ennast paari AIO proovimisega ning katsun ööuned ja külaskäigud ka edaspidi riidemähkmetega hakkama saada, senini olen noil puhkudel veel muumisid kasutanud.

igatahes lennukat sulge, loen põnevusega! suur rõõm, et riidemähkmed eestis järjest popimaks muutuvad.

Katariina ütles ...

Aitäh toetuse eest :) Eks seepärast blogi pidama hakkasingi, et eesti keelset infot riidest mähkmete kohta vähe. Ning endalegi kasud sees - hoiab tahet üleval!

Minu arust on kõige lihtsam lihtsalt pabermähkmed ära müüa/anda. Siis ei teki kiusatust. AGA sellisel juhul peab olema piisav varu mähkmeid ja/või tihedalt pesema.

Olen lugenud Sinu riidest mähkmete katsetusi. Sattusin blogile kunagi ka googeldades. Sealt sain täpselt selgeks ingl k väljendid.

Pabermähkmetest lugedes ei tule kunagi ei titeisu ega uute mähkmete ostmise isu peale, ega ju? Riidest mähkmed tekitavad täiesti sõltuvust! Ma mõtlen hirmu-rõõmu seguga sellele, et poiss varsti mähkmevaba. Millest ma siis kirjutan?!?! :D