pühapäev, 29. mai 2011

Inimkatse: Laupäev. Pühapäev.

Päev 6

Laupäeval oli meil üks sünnipäev päevakorda võetud. Loomulikult ei rikkunud ma katse reegleid ja käisime teist korda kodust väljas marlidega. Alguses kasutasin PUL-villaseid mähkmepükse aga peale lekkimist vahetasin mähet ja panin Bambino Mio mähkmekatte poisile alla. Linuli-Lanuli mähkmepüksid lekkisid, sest hoidsin poissi pidevalt süles ja kuna pükste sääred pole ümber jala siis saidki poisil pealmised püksid veidi märjaks.
Peale sünnipäeva otsustasime minna vanaema-vanaisale külla ja tulla tagasi koju järgmisel päeval. Haarasin kähku kõik kuivad mähkmed ja mähkmekatted kaasa. Olin veidi mures, sest vaid veidi üle poolte nelinurkmähkmete olid sel hetkel kuivad. Kartsin, et tekib mähkmepõud. Aga olin väga usin ja pesin mähkmed kohe peale vahetamist puhtaks ning panin õue kuivama. Kuna õues oli tuuline, said mähkmed paari tunniga kuivaks. Ei mingit probleemi!
New Wool kampsunist
villapüksid
Nii kui hakkasin hõiskama, et poiss öösiti ei pissi, hakkas ta jälle pissima. Et siis magab ikkagi mähkmega. Olen poole öö paiku märja mähkme ära võtnud ja siis on ta ilusti hommikuni kuiv olnud. Õnneks õnnestub hommikune potitamine endiselt sama hästi :)

Päev 7

Ja ongi viimane päev käes! Nädal läks nii kiiresti, et arugi ei saanud. Vahepeal tundus see mähkmete käsitsi pesemine olema lõputu, nüüd mõtlen et võiks veelgi pesta :D
Pesin õhtul tänased mähkmed puhtaks ja viisin õue kuivama. Reeglite järgi tuleb kõik pühapäevased + öine mähe käsitsi pesta. See tähendab, et homme viimased 3 mähet veel ja ongi kõik. Olen nii rahul, et sellega hakkama sain!
Käsitsi pesemine polnudki kõige raskem. Kõige raskem oli mitte võta sahtlist BumGeniust või veel katsetamata Babylandi. Olen alati valinud mähkme vastavalt oma tujule või poisi võimele paigal püsida :D Seepärast oligi nüüd raske.
Homme tuleb veel üks kokkuvõttev postitus ja siis võib katsele joone alla tõmmata :)

Kommentaare ei ole: