teisipäev, 3. mai 2011

Little Kiwi sisemähe

Kuna selle kohta küsiti siis räägin Little Kiwi mähkmest kõigepealt. Mul on mitu mõtet peas idanemas, millest kirjutada ja paar mähet ootavad sahtlis arvustust. Aga kõigest korda mööda...
Tegu on sisemähkmega. Materjaliks frotee, eeldan et puuvillane aga silti küljes pole. Kahjuks ei toimi kumbki netilehekülg, mis sildil kirjas. Nii palju leidsin infot, et ise nimetavad nad seda mähet "Quick Flick Nappy".
Lahti laotatuna näeb see välja veidi naljakas (esimene pilt). Küllap on mähe disainitud lappidena, et kiiremini kuivaks ja see toimib. Mähe on parajalt paks (õmmeldud 2 kihist froteest) aga kuivab päris kiiresti, isegi sooniku osa. Kuna pole kinniõmmeldud imavat osa siis jääb kihtide vahele piisavalt ruumi tuuldumiseks.
Mähe tuleb kõigepealt laiali laotada, siis äärmised osad keskele üksteise peale kokku murda (teine pilt), lapsele ümber ja snappy või mähkmekattega kinni. Valmis! Suureks plussiks selle mähkme juures on jala- ja seljasoonik. Need hoiavad mähkmekatte puhtana.
Mulle ei meeldi Little Kiwi mähkme juures selle paksus. Kui mähe kokku panna jääb keskele 6 kihti paksu froteed. Mind ei häiri kui lapsel pepu suur aga leian, et sellel paksusel pole mõtet kui õiget imavust pole. Samas istuvad mähkmed kenasti jalas ning saab sättida tihedalt ümber, et ei lekkiks.
Mähkmekatteta neid ma ei kasutaks. Proovisin korra ja lasid kohe läbi. Selle paksuse kohta ootaks suuremat imavust. Teiseks ei ole mähkmel endal kinnitust, mis tähendab, et katteta peab selle kinnitama snappyga. Snappy aga ei püsi korralikult kinni ja vajutab mähkme vormist ära.
Samuti ei soovita ma Little Kiwi sisemähet juba istuval lapsel üleval oleku ajal. Mu poisil oli raskusi, et selle mähkmega istuda ja tundus, et sellega käputada oli ka ebamugav. Päevase une ajaks sobib mähe aga küll. Mina panin peale Little Lambi mähkmekatte, mis sobis sinna ideaalselt. Little Lamb toodab ju ise ka pakse karvaseid sisemähkmeid :)
Üldiselt jäin Little Kiwi mähkmega rahule. See pole mu lemmik aga kena täiendus mu mähkmetele.
Samasuguse mähkme saad osta SIIT!


Kommentaare ei ole: