teisipäev, 24. mai 2011

Inimkatse: Teisipäev

Päev 2

Marlid on ikka vapustavad kuivajad! Hommikuks olid need kuivad kuigi veidi külmad aga viskasin võrevoodi äärele tahenema ja natukese aja pärast olid mähkmed kasutamiseks valmis.
Ööga meil probleeme pole, sest poiss ei pissi enam öösiti. Umbes nädal aega on öine mähe kuiv olnud. Ma ei suuda seda siiani uskuda ja olen talle ikkagi mähkme alla pannud. Hommikul peale ärkamist panen ta potile ning alati on ta pissinud, eile tuli kaka ka. Päeval olen teda endaga koos vetsu kaasa võtnud aga siis ei ole midagi potti tulnud.
Täna pesin mähkmeid umbes 5 paiku ja panin õue kuivama. 2 õhtust marlit ootavad kausis homset pesupäeva... Lisaks mähkmetele pesin ka täna esimest korda Bambino Mio mähkmekatet. Mulle üldse ei meeldi kuidas PUL tõmbab mustust endasse :S Kohe tõmbab kollakaks kui veidi kakaga kokku saab. Ses mõttes villast mähkmekatted palju paremad.
Ma tunnen väga puudust puuvillasest taskumähkmest. Kasutan seda tihti ülestõmmatavate villapükste sees, et  sisemähe paigal püsiks. Snappyga on parajalt jantimist! See võib kandes lahti tulla ja ma kardan, et siis kriimustab last. Kuigi seda pole veel juhtunud! Origami voltimist (või muud kolmnurkset) kasutades, püsib marli õnneks ka snappyta nii kaua paigal kuni püksid üles saan tõmmatud. Aga pärast tuleb marli koos pükstega jalast ära :S
Praegu on mul nii kahju, et ainult marlisid saan kasutada. Nimelt ostsin ühe hiinaka (Babylandi logoga) ja tahaks seda katsetada :D Seekord siis rohelise, sest mul pole ühtki rohelist mähet. Aga pean katsetamisega ootama...

Kommentaare ei ole: